We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jetchair.nl.
Klachtenregeling
1. Jetchair beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Jetchair, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij Jetchair ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Jetchair binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Jetchair.
6. Een klacht schort de verplichtingen van Jetchair niet op, tenzij Jetchair schriftelijk anders aangeeft.
7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Jetchair, zal Jetchair naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.